tiistai 2. syyskuuta 2014

Taas mä sorruin

Mä edellisessä postauksessani taisinkin mainita, että pistin mukamas stopin mun ja exäni säädölle, mutta sänkypuuhiks se taas meni, kun hän tuli vierailulle töiden jälkeen. En osannut taaskaan kieltäytyä, vaikka kovin aluksi välttelin, siinä miehessä on vaan joku mikä vetoo muhun niin paljon ja saa mut heti syttymään. Riideltiin tossa viikonloppuna Whatsapin välityksellä ja haukuttiin toisiamme pari tuntia. Meillä ei ollu koskaan noin pahaa sanaharkkaa toisillemme ees silloin kun meille tuli aikoinaan ero. No, riita on nyt selvitetty ja me katsottiin hänelle syömisen jälkeen uusia asuntoja, jotta pääsis muuttamaan nykyisen naikkosensa luota pois. Hän oli tässä mun luona muutaman tunnin, taas vaihteeks ja häipys kotiinsa. Toistaiseksi ollaan ihan kavereita ja mä jatkan edelleen tällä samaisella sinkkulinjalla, mutta ilman miessäätöjä. 

Eilen kävin shoppailemassa ja kahvittelemassa yhden mun miespuolisen kaverin kanssa. Musta on tosin alkanut tuntumaan siltä, että hän on alkanut kiinnostumaan musta enemmän, kuin pelkästään kaverina. Tunne ei oo kyllä molemminpuolinen ja toivon, et jos tästä vielä jotain rakkaudentunnustuksia tulee vastaan ettei meidän kaverisuhde mene pilalle. Mulle käy meinaa aina niin. Miehet ihastuu hirveen nopeesti, mä oon taas erittäin vaikeesti tavoiteltava nykyään. :D Kaivan aina miehistä vaan niitä huonoja puolia loppupeleissä. Esimerkiks tän mun kaverini kans en vois koskaan harkita mitään vakavampaa, ensinnäkin me ollaan niin erilaiset ihmiset ja erilaiset ajattelumaailmat. Ja ehkä hän on myös hiukan liian vanha mulle. Toivon kummiskin, että tää kaverisuhde säilyy tapahtui mitä tapahtui. :) 

Tää ilta sit puolestaan kuluu netin ihmeellisessä maailmassa jutustellen muutamien äijien kanssa kuvakkeessa (tiiän, tosi säälittävää :D) Oon tehny ton profiilin varmaan joskus 15-kesäsenä ja mä oon siellä vieläkin! Sinne vaan palaa aina uudestaan ja uudestaan, kun kaikki parisuhteet on kussu. Yhtäkään miestä en oo muuten löytänyt kenen kans olis koskaan tullut mitään sen vakavempaa, netin kautta. Tajusin sen äsken. 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti