maanantai 1. syyskuuta 2014

Ensimmäinen postaus

Moikka! Mistäs sitä pitäisi aloittaa tämän blogin kirjoittelu..

Voisin hieman alkuun sepitellä hiukan itsestäni ja tämän blogin aiheista. Olen tosiaan 23-vuotias turkulainen naikkonen. Täällä aina asunut ja todennäköisesti myös tulen tänne jäämäänkin näillä näkymin. Ihan kiva kotikaupunki, mutta miehet on perseestä suoraan sanottuna. Ei tietenkään voi yleistää tätä asiaa, mutta omalla kohdallani olen todennut asian näin. :D Olen siis ihan normaali työssäkäyvä nainen ja asustelen kissani kanssa pienessä yksiössä ja sitä oikeaa ollaan metsästämässä. Olen kyllä nauttinut sinkkuelämästä ja vapaudesta, mutta nyt olen kyllästynyt ravailemaan viikonloppuisin baareissa ja yksin nukkumiseen. En ole mikään lihava, ruma tai muutenkaan epätoivoinen ihminen. Miehiltä saan paljon huomiota niin baarissa, kuin netin ihmeellisessä maailmassa, muttei sitä oman tyylistä miestä ole vielä tullut vastaan. Mulla on nykypäivänä aika korkeat kriteerit sen suhteen, kiitos kusipäisten exieni. Exieni jotka on pilannut mun raha-asiat aikoinaan, tuhonnut mun omaisuutta liikaa ja särkenyt mun sydämen.

Olen nyt vuoden ollut sinkkuna ja blogissani haluan avautua omasta elämästäni, purkaa kaikkia ajatuksia ja kertoa niin iloista, kuin suruista. Olisi myös kiva saada kommentteja samassa elämäntilanteessa olevilta.
Olen vuoden aikana deittaillut ehkä pariakymmentä miestä, mutta huomaan löytäväni heti ihmisistä ne huonot puolet ja miehet ihastuu liian nopeasti, joten ahdistus iskenyt jokaisen kohdalla. Olen säätänyt entisen mieheni kanssa, joka on tällä hetkellä varattu. Kaipuu vanhaan suhteeseen iski keväällä niin minulla, kuin exälläni. Se oli virhe, jota kadun ja se on särkenyt mun sydämen pirstaleiksi. Pistin vasta hetki sitten stopin tälle tilanteelle, joka on jatkunut nyt yli puoli vuotta. Mä en rupea enää mikskään kolmanneks pyöräks. 

Tervetuloa seurailemaan värikästä elämääni tänne blogin puolelle. Hyvää alkavaa viikkoa!

Terveisin
 Minna (feikkinimi)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti