torstai 4. syyskuuta 2014

Tylsä torstai

Moikka! Tänään vapaapäivää viettäen ja lähinnä koneella istuen loppuilta varmaan menee. Pitäis tossa ehkä nähdä illalla se mun exä taas vaihteeks, en tiedä pitäiskö mun peruu tää näkeminen sit kuitenkin, koska pelkään meidän juttutuokion ajautuvan taas sellaseen mitä en todellakaan toivo. Mä en tuu kyllä koskaan pääsemään jatkamaan mun elämää, kun jään roikkumaan tähän vanhaan juttuun. Ja jos mun exä olis tosissaan mun suhteen, että haluais palata takaisin yhteen ja alottaa puhtaalta pöydältä kaiken, ei olis sen muutto voinut kestää nykyisen muijansa luota yli kolmea kuukautta. Edelleen lukee Facebookissakin tällä muijalla "parisuhteessa". Ei varmasti oo heillä ollut puhettakaan siitä, että nyt erotaan.. Mä en ees tajuu miten mä jaksan aina nähdä koko äijää, muttei näköjään vaan pysty päästää irti.

Eilen yks mun miespuolinen tuttavani oli kahvittelemassa mun kanssa ja käytiin yhdessä kuppilassa kans yhdet ottamassa. Olisin ehkä halunnut, että se jäis mun luokse yöksi, koska kaipasin pelkästään unikaveria, mutta tää sit lähti kotiin kummiskin yöksi. Luulen, että syy sen lähtöön oli sit se, kun mulla ei ollu täällä oikeen mitään syömäkelposta tarjottavaa ja herralla tais olla kauhea nälkä. Eilen tuli semmonen idioottiolo, kun se häipys ja ajattelin, että vika olikin mussa. :D Tutustuttiin joskus eräässä yökerhossa ja vaihdettiin numeroita siellä. Mulla ei oo tapana ees yleensä vaihtaa numeroita kenenkään kanssa baarissa ja pelottikin millanen tapaus sieltä tulee moikkaamaan mua. Tämä mies oli kyllä ulkonäön puolesta todella positiivinen tapaus. Luonteeltaan se oli vaan aika ujo ja hiljaisemman puoleinen verrattuna muhun. Välillä siis tuli näitä kiusallisia hiljaisia hetkiä. Se on vaan joskus kännissä laitellu mulle viestejä ja pyydellyt kahville, oon usein keksinyt tekosyitä ja meillä on muutenkin mennyt vähän ristiin nää näkemiset. Oli kummiskin nyt kiva nähdä vihdoin! Tänään se laittelikin mulle aamulla viestiä voitaisko me nähdä uusiks illalla. En oo vielä vastannut mitään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti